probleem met het uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn probleem is namelijk deze, als ik mijn iphone wil uitschakelen, lukt alles perfect, ik krijg de slide bar met "zet uit" maar 1-5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met het uitschakelen
Hallo,
Mijn probleem is namelijk deze, als ik mijn iphone wil uitschakelen, lukt alles perfect, ik krijg de slide bar met "zet uit" maar 1-5 minuten later schakelt deze zelf automatisch terug aan ? Hulp graag Bedankt !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je alles een harde reset of restore geprobeerd?
|
|||
|
|||
jah heb het al meerdere keren gedaan, en nog steeds blijf ik deze probleem hebben
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb het allebei al gedaan
Maar ik heb het namelijk al gevonden... Heb wa zitten rondneuzen, en dit komt door enkele programma's die frozen zitten, en dermee dat je iphone telkens uitgaat, heb namelijk gisteren het programma "sketches" weggedaan, en tot nu doe werkt hij perfect. Tog bedankt voor alle hulp en aandacht Grtn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knop op het scherm voor in en uitschakelen Wi-Fi? | malibuman | Archief | 1 | 23-01-09 16:42 |
na uitschakelen probleem | Serge123 | Archief | 9 | 21-07-08 14:22 |
Muziek: Probleem met het geluid? | FamousD | Muziek, foto & video | 5 | 23-04-08 00:02 |
iPhone uitschakelen: probleem | Sir Mac | Unlock [archief] | 13 | 30-11-07 01:04 |
|
|