Ruimte maken op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij zeggen hoe ik data van mijn iphone verwijder? Ik zie nl dat bij sync met Itunes er 6.72 gigabyte aan anders (geel) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ruimte maken op Iphone
Kan iemand mij zeggen hoe ik data van mijn iphone verwijder?
Ik zie nl dat bij sync met Itunes er 6.72 gigabyte aan anders (geel) opstaat Kan iemand me asjeblieft helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je sync historie es resetten in: bewerken -> voorkeuren -> synchronisatie
|
|||
|
|||
I mario
Hoi thanks..
maaruh waar bewerk ik dat dan in? In finder? Sorry hoor...misschien beetje domme vraag.. mijnhele iphone staat dus vol met anders maar ik kan als ie connected is met Itunes voor de sync niet zien wat dat is.. |
|
||||
|
||||
kan bovenin iTunes. druk bewerken -> voorkeuren en dan de tab synchronisatie
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik...alleen zit er geen knop bewerken...
Dat zit wel in browser.. Waar doe ik dat dus? Thanks |
|
||||
|
||||
linksboven zie je tog echt, bewerken of als je in het engels hebt edit staan. dan voorkeuren en dan naar je synchronisatie gaan..
|
|
||||
|
||||
@iMario
Je kan misschien beter helpen door een screenshot te plaatsen !! |
|
||||
|
||||
nu moet het duidelijk zijn
|
|
|||
|
|||
Tja...
ik heb geen bewerken staan op mijn mac... alleen archief, wijzig regelaars enz... |
|
||||
|
||||
Dat noemen ze nu een babylonische spraakverwarring .
In iTunes (MAC) is het onder iTunes/Voorkeuren/Synchroniseren en .... daar staat ie niet. Misschien heb je toch nog iets hier aan (ondanks dat dit ook over Windows gaat), staan ook niet-MS zaken in.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone (vrije ruimte) | S¡mon | Chat en geruchten | 52 | 19-01-10 20:48 |
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte | damlodge | Muziek, foto & video | 3 | 15-09-08 19:10 |
Ruimte maken voor installeren apps | trimix | iPhone Apps | 0 | 21-11-07 02:40 |
|
|