Klantenservice apple discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als u een nieuwe iPad of iPhone koopt dan krijgt u 3 maanden ondersteunig,proficiat voor de mensen van klanten service, zeer vriendelijk en bekwaam, daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klantenservice apple
Als u een nieuwe iPad of iPhone koopt dan krijgt u 3 maanden ondersteunig,proficiat voor de mensen van klanten service, zeer vriendelijk en bekwaam, daar mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen, ik heb daar zeer goede ervaring mee, nogmaals proficiat mensen, iets goed mag ook eens gezegd worden
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens.
Ik had al eerder splashtop pro [freeware versie] gedownload en op de iPad gezet. En heb net splashtop remote desktop aangeschaaf. Omdat splashtop pro reeds aanwezig is, kan splashtop remote desktop meteen op de iPad worden geïnstalleerd. Krijg meteen een e-mailbericht: http://i48.tinypic.com/wrb1ao.jpg Ik vind wel heel correct.
groet, Shandro Laatst gewijzigd door Shandro; 12-05-12 om 21:06. Reden: link aangepast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klantenservice KPN? | obraat | KPN | 12 | 03-11-12 20:39 |
Klacht klantenservice Apple | raza | Chat en geruchten | 1 | 14-11-11 11:39 |
Klantenservice zakelijk T-Mobile | Juan-Paolo | Odido (T-Mobile) | 5 | 25-09-10 09:14 |
|
|