beg.toegang stoppen op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Ik heb perongeluk beg. toegang geactiveerd met activetouch door drie X op dat plaatje van de homeknop te drukken toen ik daar dus in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beg.toegang stoppen op ipad
HELP! Ik heb perongeluk beg. toegang geactiveerd met activetouch door drie X op dat plaatje van de homeknop te drukken toen ik daar dus in was drukte ik weer drie x daar op en toen kwam ik in een soort menuutje war je dus met je vinger van die rondjes en vierkantjes kan teken dat lukt wel maar stoppen of hervatten kan niet ik kan er wel op drukken en dan doet het niks kan iemand mij helpen
p.s : ik kan ook niet het scherm uit doen en de homeknop is denk ik ook geblokeert ik heb nog geluk dat ik in het bezit ben van een smartcover |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Normale zinsbouw met komma's en punten op de juiste plaats. Vind het taalgebruik op het forum de laatste tijd verschrikkelijk. |
|
|||
|
|||
Ik snap er geen hout van
|
|||
|
|||
Je kunt toch weer driemaal snel drukken op de thuisknop en linksboven op stoppen drukken ? Dan is begeleide toegang gestopt en kun je in Instellingen/Algemeen/Begeleide toegang deze weer uitschakelen, nadat je je toegangscode hebt ingetoetst.
|
Labels |
begeleide toegang |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichtgeving laten stoppen op iPad | Ipadistop | iPad algemeen | 2 | 02-12-12 10:43 |
synchronisatie tussen iphone en ipad stoppen | willemhouterman | iPad algemeen | 4 | 28-12-11 13:57 |
|
|