Ipad 3 verkopen id verwijderen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Ik wilde onze Ipad3 verkopen en dit was ook gebeurd, alleen de koper kon met zijn aangemaakte apple ID niet inloggen en ipad gaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 3 verkopen id verwijderen?
hi,
Ik wilde onze Ipad3 verkopen en dit was ook gebeurd, alleen de koper kon met zijn aangemaakte apple ID niet inloggen en ipad gaf de melding max accounts bereikt oid. Nu heb ik de Ipad weer terug genomen. Hoe kan ik de Ipad leeg maken van ID's?? Volgens mij staat er ook maar eentje op. Ook gaf ie melding dat er geen gratis Icloud accounts bij kunnen? Of moet ik hem maar in de kliko gooien Wie o wie kan er helpen alvast bedankt groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had je adres wilen vragen waar die kliko staat maar heb gebeld met apple en hun kunnen/willen? het niet op afstand wissen, maar ik moet het dus zo doen:
iTunes gebruiken om een iOS-apparaat te herstellen naar de fabrieksinstellingen ik ga het proberen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is gelukt
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad verkopen aan ouders | Tasja87 | iPad algemeen | 16 | 04-03-13 19:35 |
Ipad 1 gekregen...houden of verkopen? | christiaanzwll | iPad algemeen | 12 | 09-01-13 15:14 |
Ipad Verkopen | Kellydirk | iPhone algemeen | 2 | 25-07-12 10:43 |
IPad 2 verkopen | TLH | iPad algemeen | 8 | 14-04-12 00:37 |
Ipad leeg verkopen | Hazet | iPad algemeen | 2 | 08-10-11 16:24 |
|
|