instagram postvak in discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds ik Big Sur gebruik problemen met de desktop versie van instagram en dan met name het laden van postvak in. De melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instagram postvak in
Ik heb sinds ik Big Sur gebruik problemen met de desktop versie van instagram en dan met name het laden van postvak in.
De melding die ik krijs is: "Er is een probleem opgetreden bij het laden van postvak in” Als ik de site op mijn virtuele windows desktop open werkt deze wel gewoon. Heb van alles geprobeerd met de beveiliging instellen enzo mar niets helpt. Adres van de site is:https://www.instagram.com/direct/inbox/ Mvg, Koos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is inmiddels opgelost, cookie verwijderen en opnieuw installeren was de oorzaak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notificatie bij mail in andere map als postvak in | Herbieferbie | iPhone algemeen | 0 | 04-11-13 09:00 |
Driemaal Postvak IN in Gmail na iOS 5 | Cervelo | iPhone Apps | 11 | 19-12-11 21:02 |
meerdere email accounts in 1 postvak | justinjob | iPhone algemeen | 0 | 03-07-11 17:57 |
Extra postvak(ken) in Exchange | vdzande | iPhone algemeen | 17 | 03-11-08 16:14 |
Outlook geeft bezette postvak aan | RHCPeter | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 18:09 |
|
|