//

Foto's wil back up niet Importeren

Foto's wil back up niet Importeren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden, Ik heb hulp nodig bij een probleem met de app foto's. Nu heb ik afgelopen oktober (2020) Siera op een externe SSD ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-21, 15:53
Dedee88 Dedee88 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2021
Locatie: Haarlem
Berichten: 1
Standaard Foto's wil back up niet Importeren

Beste Forum leden,

Ik heb hulp nodig bij een probleem met de app foto's.

Nu heb ik afgelopen oktober (2020) Siera op een externe SSD geïnstalleerd waardoor mijn iMac stukken sneller is. Een vriendin wou dit ook graag dus dit ook bij haar gedaan.

Eerst een back up maken in zowel iCloud als op de externe HD.

Nu viel het haar op dat in de app foto's op de iMac niet alles meer stond. Het klopt dat zij deze uit heeft gezet in iCloud omdat zij professionele modellenwerk doet. Hierdoor heeft zij vrij grote bestanden en heel veel foto's.
Ik gaf aan dat deze dan nog op de externe HD stond. Zo gezegd zo gedaan, echter kan ik deze bibliotheek niet openen of importeren. Hij is greyed out.
De oude foto's zijn er dus nog wel maar het lukt mij niet om deze weer te importeren in de app foto's op haar iMac.

Ik heb eerder een Clean Install voor haar gedaan en toen kon ik wel alles importeren (was rond de 70 GB).
Weet iemand hoe ik deze wel geïmporteerd krijg?

Er zitten betaalde shoots bij dus zij wil deze foto's heel graag terug, ook omdat het onderdeel is van haar portfolio.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Importeren van foto's en video's niet volledig rsnhakan iTunes 0 25-03-16 15:55
importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer cathyv iPhone algemeen 3 16-08-13 20:16
foto's van pc importeren, alle vorige foto's weg lepieto iPhone algemeen 0 19-09-12 15:42
Foto: Foto Bibliotheek & last 2 Months niet te importeren? ferryh Muziek, foto & video 5 02-08-11 21:41
Importeren foto's/video's lukt niet meer ECHO Muziek, foto & video 0 06-07-10 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.