//

Vraag over Tool :Herstel bibliotheek in FotoÂ’s

Vraag over Tool :Herstel bibliotheek in FotoÂ’s discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het bewerken van fotoÂ’s met de FotoÂ’s app op mijn MacBook (big sur) gebeuren rare dingen. Bewerkte fotoÂ’s niet scherp, of verdwijnen uit beeld. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-21, 11:33
ilovecellomusic ilovecellomusic is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 2
Standaard Vraag over Tool :Herstel bibliotheek in FotoÂ’s

Bij het bewerken van fotoÂ’s met de FotoÂ’s app op mijn MacBook (big sur) gebeuren rare dingen. Bewerkte fotoÂ’s niet scherp, of verdwijnen uit beeld. De fotoÂ’s zijn onlangs overgezet van mijn oude macbook, die nog iPhoto had.
Nu vond ik op internet de mogelijkheid om de tool “herstel bibliotheek in Foto’s” te gebruiken. Weet iemand of bij gebruik van deze tool de reeds bewerkte foto’s teruggezet worden naar de originele foto’s?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
fotoâ’s app



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek. MerelXMusic iPhone algemeen 0 16-04-13 16:33
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" merijntje iPad algemeen 2 04-10-12 16:07
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 13:03
iPhone: Herstel vraag Kiterzone Jailbreak 2 29-10-09 21:01
Herstel vraag Gabster iTunes 2 09-01-09 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.