Ipod touch alle muziek kwijt discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik stel de vraag opnieuw omdat alle antwoorden oud zijn. Mijn Ipod touch op mijn windows desktop aangesloten. Itunes opnieuw gedownload (hier staat mijn muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch alle muziek kwijt
Ik stel de vraag opnieuw omdat alle antwoorden oud zijn. Mijn Ipod touch op mijn windows desktop aangesloten. Itunes opnieuw gedownload (hier staat mijn muziek niet op). In Itunes speler geopend om reservekopie te maken, maar alle muziek was al verdwenen. Mijn Ipod touch leeg en Itunes leeg. Ook geen backup. Alle muziek verwijderd. Weet iemand of de muziek toch nog ergens op de Ipod kan staan en hoe terug te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ipod touch, muziek verwijderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie muziek kwijt | gertk57 | Muziek, foto & video | 0 | 13-12-11 22:29 |
Alle bestanden iPod Touch. | Hollywoodthehell | iPhone algemeen | 2 | 17-01-11 21:50 |
ALLE APPS OP IPOD TOUCH 8GB (2gen) KWIJT !! | Quare | Archief | 1 | 06-02-10 15:30 |
Muziek: Na outlook sync alle muziek kwijt | pebbie | Muziek, foto & video | 3 | 03-07-09 13:30 |
Alle iPhone en iPod Touch reclames | jamy015 | Chat en geruchten | 3 | 20-04-09 00:16 |
|
|