Kan programma niet uitpakken. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil een bepaald programma downloaden. Maar ik kan het niet uitpakken of krijg de melding can not be decrompressed. Ik heb diverse uitpak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan programma niet uitpakken.
Hoi, ik wil een bepaald programma downloaden. Maar ik kan het niet uitpakken of krijg de melding can not be decrompressed.
Ik heb diverse uitpak programmas geprobeerd en zelfs gekocht. RAR extractror RAR unarchiever pro en UNZIP 7Z. Maar ik krijg het programma niet uitgepakt, terwijl het wel voor de mac bedoeld is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien krijg je meer hulp als je aangeeft om welk programma het gaat en hoe/waar je dat (legaal) hebt verkregen?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: firmware uitpakken problemen | bonky78 | Jailbreak | 8 | 01-06-11 10:39 |
Uitpakken rar-bestanden op je iphone | achraf80 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 28-10-09 10:49 |
(zip-) file downloaden/uitpakken op iPhone | phpConsult | iPhone algemeen | 0 | 13-06-08 21:10 |
|
|