firmware uitpakken problemen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil mijn iphone 3G jailbreaken alleen als ik firmware op mijn pc download en uitpak, dan zou ik een icoontje moeten krijgen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
firmware uitpakken problemen
Hallo,
ik wil mijn iphone 3G jailbreaken alleen als ik firmware op mijn pc download en uitpak, dan zou ik een icoontje moeten krijgen dat lijkt op een legoblokje. Die krijg ik dus niet, iemand raad? gr. I |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jazeker, niet uitpakken! Kijk hier even wat je wel moet doen.
|
|||
|
|||
Hoi ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb ook gedaan wat je zei met ipsw er achter te plaatsen. Maar helaas zonder geluk.
Ik heb een Iphone 3 met een software 4.2.1 nu wil ik deze jailbreaken en elke keer bij downloaden van het software heb ik dus problemen. heb een printscreem gemaakt van wat ik elke keer krijg . hoop dat iemand kan helpen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Download de ipsw firmware met Firefox, Chrome, Opera of Safari maar niet met Internet Explorer.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 01-06-11 om 10:01. Reden: Taalfouten |
|
||||
|
||||
Je zult de extensie van .zip of .rar naar .ipsw moeten wijzigen
|
|
||||
|
||||
Ik sluit me aan bij timosha. Gebruik aub een andere browser dan IE. Want anders loop je alleen maar de ellende op te ruimen die Internet Explorer er in dit geval van maakt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Komt omdat in Windows Vista/7 de weergave van bekende extensies standaard staan uitgeschakeld. Kun je vrij eenvoudig inschakelen.
Maar ik vind het gewoon beter om een andere browser te gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? | borgqueenx | iTunes | 2 | 26-06-10 21:43 |
firmware problemen | dj-ync | Archief | 10 | 04-02-10 20:10 |
Uitpakken rar-bestanden op je iphone | achraf80 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 28-10-09 10:49 |
(zip-) file downloaden/uitpakken op iPhone | phpConsult | iPhone algemeen | 0 | 13-06-08 21:10 |
|
|