Foto titels discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben bezig met de foto bibliotheek op mijn MacBook te vullen. Foto's staan op mijn externe SSD met de bestandsnamen; 001, 002 etc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto titels
Beste,
Ik ben bezig met de foto bibliotheek op mijn MacBook te vullen. Foto's staan op mijn externe SSD met de bestandsnamen; 001, 002 etc Wanneer ik ze importeer in Foto's dan neem hij deze naam niet over; de namen veranderen in img_5616.jep etc. Wanneer ik ze importeer zie ik heel even dat de bestandsnaam overgenomen wordt maar dan veranderd wordt in img_5615.jpg etc Hoe zorg ik ervoor dat de bestandsnaam de titelnaam van de foto in Foto's wordt? Scheelt een hoop werk.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto bibliotheek, titelnaam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ibooks; pdf-titels achteraf niet te wijzigen. | Guest-20200914115422 | iPad Apps | 5 | 30-06-16 10:23 |
Mac OS X: Cd geript, geen titels | OriginalJeroen | iTunes | 2 | 12-06-14 21:42 |
Problemen met verwijderen muziek (titels) | LijfStijl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-11 21:52 |
Muziek: Grootte van de titels aanpassen | dennis3 | Muziek, foto & video | 1 | 12-04-08 23:14 |
|
|