Schrijfrechten in MS Word discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een document in Word waar ik regelmatig aan werk. Wanneer ik het document open krijg ik soms de melding dat de file "Read ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schrijfrechten in MS Word
Ik heb een document in Word waar ik regelmatig aan werk. Wanneer ik het document open krijg ik soms de melding dat de file "Read only" is en dat ik een kopie moet maken om verder te kunnen werken. Wanneer ik kijk bij File Info, zie ik bij mijn naam "Lezen en schrijven" en bij staff "Alleen lezen" Wanneer ik die laatste wijzig, kan ik de file wel weer aanpassen.
Ik maak hieruit op dat ik dus geen Admin ben, maar hoor bij de staff, of staan de rechten van deze file (af en toe) niet goed. Het is geen groot probleem, maar ik vind het irritant, ik snap het niet :-( Iemand enig idee wat dit kan zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
msword, rechten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
schrijfrechten krijgen op de iphone (OSX) | ifolkert | iPhone algemeen | 12 | 08-03-09 23:03 |
Windows: Word | Ullie | Desktop-applicaties | 8 | 19-12-07 00:16 |
|
|