PDF Printen met briefpapier discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek naar een "virtuele printer" mogelijkheid waardoor printen naar een pdf waar het briefpapier meteen eronder gezet wordt. We hadden zoiets maar met Sanoma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF Printen met briefpapier
Ik zoek naar een "virtuele printer" mogelijkheid waardoor printen naar een pdf waar het briefpapier meteen eronder gezet wordt. We hadden zoiets maar met Sanoma wordt dit niet meer ondersteund.
Heeft of weet iemand een tooltje? Automator script met watermerk lukt ook niet echt. Dus ik wil niet in documenten een background opnemen maar kunnen printen naar een pdf printer waar het briefpapier er dan pas onder gezet wordt. Ik kan niets vinden dat werkt, volgens mij een gat in de markt voor app bouwers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
briefpapier, pdf, printen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: In Mail geen briefpapier meer | Esje9 | Desktop-applicaties | 0 | 12-01-19 12:59 |
pdf printen | spike67 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-15 15:22 |
Printen | Bharry64 | iPad algemeen | 7 | 08-11-15 19:29 |
Printen via USB server | vergeetmijnietje | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 14-06-12 23:02 |
printen via Ipad1 | werme022 | iPad algemeen | 6 | 18-09-11 21:05 |
|
|