2 maal mail discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik in Mail 2 Inkomende mail boxen maken? zoals Prive en zakelijk? Zo nee Hoe dan jullie dat dan om toch je prive en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 maal mail
Kan ik in Mail 2 Inkomende mail boxen maken? zoals Prive en zakelijk?
Zo nee Hoe dan jullie dat dan om toch je prive en zakelijke mail gescheiden te houden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je dat ze standaard al binnenkomen in die mail boxen of dat je ze zelf kunt verplaatsen?
|
|||
|
|||
Ze moeten dan standaard in box prive of bok zakelijk komen...
|
|
||||
|
||||
Ik snap et niet, heb je dan 2 verschillende mail accounts of niet ?
|
|
|||
|
|||
jefjef
maak voor elk van je accounts een aparte mailbox aan in de iPhone dan komt het keurig in het juiste boxje terecht. Dit is wel uitgaande van het feit dat je voor zakelijk een ander account hebt dan voor prive. suc6. |
|
|||
|
|||
Dank je,
beetje late antwoord maar gevolgd zoals hierboven beschreven en het werkt! Ben happy! |
|
|||
|
|||
hiermee ervaar je de kracht van het forum.
suc6. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe iPad 2 eerste maal opladen | Janti | iPad algemeen | 16 | 23-04-11 17:05 |
na synchronisatie contacten tot 50 maal in lijst | FraDe | iTunes | 1 | 29-03-11 23:57 |
Synchronisatie - alles 2 maal verwijderen | belgiumiphone | iTunes | 5 | 01-02-11 12:24 |
Delen (/) en maal (*) in Objective-C | Niels2678 | Archief | 5 | 21-09-09 09:34 |
Hij doet he-le-maal niks meer! | Scarbir | iPhone algemeen | 8 | 25-08-08 20:18 |
|
|