Double Twist discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) DVD Jon, de man die de DRM van de DVD heeft losgeweekt komt nu met een Mac applicatie die Double Twist heet. Wat kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Double Twist
DVD Jon, de man die de DRM van de DVD heeft losgeweekt komt nu met een Mac applicatie die Double Twist heet. Wat kan je er mee:
- Foto's en andere media delen met vrienden in Double Twist of naar mensen uit je adresboek. - Foto's, filmpje en muziek syncen met je telefoon, waaronder de Blackberry, Anroid etc. Ipod en iPhone worden nog niet ondersteunt maar komen er wel in een update. Kijk even naar het filmpje voor alle features. En helaas mensen alleen voor MacOs 10.5 of later gebruikers. Meer info en downloaden Double Twist YouTube - doubleTwist for Mac OS X overview
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 25-02-09 om 09:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel leuk uit, maar nog geen iPhone ondersteuning. Dit ga ik zeker downloaden als dit er wel komt want het ziet eruit als het ideale rip programma.
|
|
||||
|
||||
Ik zocht al een tijdje een video-bibliotheek a la iTunes, en dit komt heel erg in de buurt. De interface is echt super en alles is nog gratis ook, maar hij speelt geen enkele film goed af.. Ik heb een paar HD-films erop staan, en dan begrijp ik dat het beeld gaat hakkelen, maar een filmpje geript van YouTube moet hij toch normaal kunnen afspelen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button double click | StevenVW | iPhone Apps | 13 | 29-10-08 17:23 |
|
|