itunes onder Vista met vmware discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ik werk met een mac book pro enerzijds Mac OS 10.5.7, en anderzijds Windows Vista via VMware fusion mijn iphone heeft versie 2.2.1 ik werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes onder Vista met vmware
ik werk met een mac book pro
enerzijds Mac OS 10.5.7, en anderzijds Windows Vista via VMware fusion mijn iphone heeft versie 2.2.1 ik werk normaal met Outlook, waar ik mijn iphone met iTunes voor Vista synchroniseer tijdens het maken van de reservekopie slaat iTunes volledig vast (de balk loopt niet meer door) ook enkele uren wachten helpt niet iTunes moet 'hard' beëindigd worden en de iphone onverrichter zake losgekoppeld het vreemde is dat de synchronisatie met een andere PC met XP geen problemen geeft en de synchronisatie met iTunes onder mac OS ook niet wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan nooit iets hardware matigs aanpassen met iets wat in een ''sandbox'' draait.
Je zult of gewoon een vista pc nodig hebben of alleen met je mac syncen.. Tenminste dat dacht ik... Laatst gewijzigd door spysical; 15-06-09 om 23:03. |
|
|||
|
|||
dank voor je reactie
toch begrijp ik het niet na het opvolgen van de instructies op Problemen oplossen met het synchroniseren van contacten en agenda's op iPhone en iPod touch via USB in Windows en het verwijderen van de geschiedenis lijkt alles weer ok en maakt itunes weer een reservekopie, totdat hij weer vast lijkt te lopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vista naar WS7 > wat te doen met iTunes | eQuation | Archief | 1 | 17-01-10 13:33 |
Windows: iTunes 7.7 installeren wil niet onder Vista | marcochamp | iTunes | 20 | 01-07-09 12:30 |
Itunes 7.5 en windows Vista | cort | Archief | 2 | 24-12-07 15:03 |
Windows: iBrickr onder vista fix | Dien | Desktop-applicaties | 4 | 14-12-07 00:22 |
|
|