iphone browser discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Gisteren een jb uitgevoerd met spirit Via iphone browser een thema of 2 er op gezet, ging probleemloos Maar vandaag kan ik niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone browser
hoi
Gisteren een jb uitgevoerd met spirit Via iphone browser een thema of 2 er op gezet, ging probleemloos Maar vandaag kan ik niet meer connecten met de iphone Please plugin your iphone via usb. If it is already plugged in, disconnect and reconnect it. Heb ook al 3 andere proggies geproibeerd, doen het ook niet Wie kan me helpen met dit probleem?? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik kan zelfs niet in de belangerijke mappen :s
|
|
|||
|
|||
heb je iets geinstalleerd met cydia daarna???
//EDIT: probeer eens met cydia het programmaatje afc2add te installeren.. wellicht is het dan probleem opgelost..
Laatst gewijzigd door iDMi; 08-05-10 om 22:17. |
|
|||
|
|||
Die staat er al op.
Is vreemd probleem. |
|
|||
|
|||
das raar had soortgelijk probleem en heb afc2add geinstalleerd en was er vanaf.. misschien opnieuw installeren??
|
|
|||
|
|||
hoi
Voorlopig werkt ifunbox weer wel... Laatst gewijzigd door kokkie44; 13-05-10 om 13:27. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone Browser | milan13 | Desktop-applicaties | 16 | 21-10-09 17:50 |
Windows: iPhone Browser error | Fexion | Desktop-applicaties | 9 | 04-06-08 13:45 |
|
|