iPhone Browser error discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op mijn werk (windows) een totaale backup maken van mijn iphone. zodat ik er lokaal wat in rond kan gaan bladeren. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Browser error
Ik wil op mijn werk (windows) een totaale backup maken van mijn iphone.
zodat ik er lokaal wat in rond kan gaan bladeren. Als ik via iphone browser een backup van de totaale iphone (root) komt hij met een error melding. dit gebeurt ook als ik het via save as probeer. Bij het kopieren loopt hij trouwens ook niet een bepaald punt vast dit is constant verschillen naar mijn idee. Een andere programma is ook een oplossing ik heb hier alleen geen Wi-Fi dus het moet via usb kunnen. Laatst gewijzigd door Fexion; 04-06-08 om 11:17. Reden: afbeelding toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En gewoon thuis dit doen dan? Je moet op je werk werken he *dat moet ik zeggen*
Nee maar iBackup werkt ook goed hoor Die maakt ook een totale backup.
|
|||
|
|||
haha thuis werk ik gewoon via sftp en dat werkt perfect.
en tja op het werk is het niet altijd even druk dus waarom niet hahah ibackup is alleen voor osx toch? Laatst gewijzigd door Fexion; 04-06-08 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Och shit je zit natuurlijk met osx.. Uuhm dat weet ik even niet, ik zal anders even als ik jou was in de zoekfunctie "ibackup" intypen en eens kijken voor wat besturingsystemen ondersteund worden.
|
|
|||
|
|||
Nee, ik zit nu op WindowsXP (werk)
thuis zit ik op osx en maak ik gewoon gebruik van Wi-Fi/sftp dus daar heb ik geen probleem. maar ibackup is er dus voor windows of begrijp ik dat dan verkeerd? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nice. kheb hier alleen geen Wi-Fi en om alles over gprs te halen is niet te doen
|
|
|||
|
|||
Heb je iTunes wel geinstalleerd op je computer op de zaak? Ik geloof dat de iphone browser de dll's van itunes gebruikt. En bovendien moet het BSD subsytem op je iPhone staan, maar ik neem aan dat dit wel het geval is.
|
|
|||
|
|||
ja die zijn geinstalleerd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone browser | kokkie44 | Desktop-applicaties | 5 | 09-05-10 18:34 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|