FireFox voor iPhone? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik zag ergens dit plaatje: Weet iemand hier meer van, en waar het te downloaden is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FireFox voor iPhone?
Hai,
Ik zag ergens dit plaatje: Weet iemand hier meer van, en waar het te downloaden is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bring Up My Post
|
|
|||
|
|||
Ik ben het nog nergens tegen gekomen. Kan goed gewoon een icoontje zijn voor de safari browser.
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Het kan ook een icoon zijn, die je (via jailbreak) via winterboard erop heb gezet. Heb ik ook
|
|
|||
|
|||
Download Cloudbrowse in de Appstore. Deze gaat via Firefox, en kan alles afspelen wat de normale (safari) browser niet kan. Ook java, flash, etc.
|
|
|||
|
|||
Moet je het wel kunnen vinden in de Appstore, ik kan het in iedergeval niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Vreemd, hij is verwijderd uit de Appstore. Hij stond er toch echt en heb hem vaak gebruikt.
http://itunes.apple.com/us/app/cloud...346618309?mt=8 Hij staat ook nog gewoon in iTunes. |
|
||||
|
||||
Het is zo bij CloudBrowsers dat de app wordt verwijderd van zodra het te druk wordt op de servers van de ontwikkelaar. Na een tijdje komt de app weer beschikbaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gevonden in de Amerikaanse-Canadese iTunes store waar hij alleen voor die landen beschikbaar is..
|
|
|||
|
|||
Safari is toch veel beter dan Firefox, op mac en op iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync Firefox Bookmarks met iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 10 | 04-02-09 11:43 |
|
|