Paypal discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mede Iphone Strijders Ik heb sinds een paar dagen een Iphone touch 32Gb Diverse applicaties aangemaakt en toegevoegd En accounts aangemaakt wat ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Paypal
Beste Mede Iphone Strijders
Ik heb sinds een paar dagen een Iphone touch 32Gb Diverse applicaties aangemaakt en toegevoegd En accounts aangemaakt wat ik nu wil een betaling doen rechtstreeks via Paypal Als ik kijk in m,n i.Tunes Store account zie diverse Betalings mogelijke heden behalve Paypal Betaling Ik zou graag een icoontje willen hebben voor Paypal betalen in m,n betalings scherm waarmee je rechtstreeks kan betalen en dingen kan aanschaffen Misschien is dit mogelijk?? Alvast bedankt JW |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat in de App store (iTunes). In store zoeken (rechtsboven) Paypal en downloaden maar....
|
|
|||
|
|||
Hallo
bedankt voor je bericht Dat heb ik gezien en heb het ook gedaan Maar wat ik wil is dit Als ik i.tunes opstart en ga naar i.tunes store en ik wil iets kopen en login op mijn itunes account krijg ik een betaal scherm van diverse betaal aanbieders zoals Visa, Mastercard.American Express ,geen Echter geen Paypal is daar aan toegevoegd Dat zou ik graag willen Is dat mogelijk?? Alvast bedankt voor je reactie Gr JW |
|
||||
|
||||
Ohhhh dat had ik ff niet begrepen. Nee dat kan niet. Gaat alleen via een creditkaart. Beetje raar maar waar. Zou wel eens tijd worden via Paypal. Gaat trouwens zeer goed met een creditkaart. Er komt altijd een overzicht van wat je hebt gekocht.
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat enerzijds Apple dit (nog?) niet wil omdat PayPal een percentage van de betaling wil en anderzijds PayPal niet echt zit te wachten op 3% 'courtage' van een betaling van €0,79.
|
|||
|
|||
als je een Amerikaans account hebt kan dit wel dat heb ik ook
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind het ook ietswat raar dat ze hiervoor geen ondersteuning voor bieden, werk bijna altijd met PayPal als het gaat om online kopen... Hopelijk iets voor in de toekomst! |
|
|||
|
|||
click and buy werkt hetzelfde
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ow heb je click en buy al geprobeerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
betaling via paypal | huisvrouwtje | Archief | 4 | 30-11-09 15:51 |
Paypal wisselkoers | schumeister | Koopinformatie Nederland | 5 | 24-03-08 20:05 |
Paypal betaling. | Hapsnap | Archief | 9 | 22-10-07 23:37 |
|
|