Notities komen in mailbox!? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak regelmatig notities op m'n iphone maar sinds ik os4 heb worden deze notities ook opgehaald als email en verschijnt dan in m'n Gmail?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities komen in mailbox!?
Ik maak regelmatig notities op m'n iphone maar sinds ik os4 heb worden deze notities ook opgehaald als email en verschijnt dan in m'n Gmail??
hoe kan dit en hoe schakel ik het uit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand anders hier last van of??
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat je ze op je iPhone in je GMail account aan maakt?
Notities uitzetten in Mail is me eerder wel gelukt maar dat kan ik helaas niet meer vinden. Vind ik zelf ook irritant. Dus als nog iemand iets handigs te melden heeft, graag... |
|
|||
|
|||
Onder het mom "beter laat dan nooit": in Mail op de Mac doe je dat in de accountinstellingen van het betreffende account. Je vindt de optie onder het kopje "Mailbox behaviors" (2e tabblad). Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom je de notes in je inbox op je iPhone ziet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mailbox volgorde? | martin078 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-10 02:19 |
Geen volledige mailbox | Pommes13 | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 13:13 |
Complete mailbox sync | ServicePack | iTunes | 32 | 16-03-09 22:42 |
nieuwe mailbox of folder creëren | Maestro | iPhone algemeen | 4 | 29-12-08 13:03 |
Mailbox automatisch refreshen | lukasverduyn | iPhone algemeen | 3 | 14-11-08 21:48 |
|
|