Inloggen voor bewakingscamera's discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn huis beveiligd met bewakingscamera's. Ik kan de life beelden bekijken via internet explorer als ik in huis zit. Log ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen voor bewakingscamera's
Hallo,
Ik heb mijn huis beveiligd met bewakingscamera's. Ik kan de life beelden bekijken via internet explorer als ik in huis zit. Log ik in met IPadres van de harddiskrecorder op mijn Iphone dan komt er een melding: If your browser does not support the ActiveX to download, please click here maar ik kan niet op de link klikken bij de iphone. Weet iemand raadt hiermee? Ik wil graag onderweg de beelden bekijken van de camara's. Dank, Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ip vision pro binnenhengelen uit de app store.
|
|
|||
|
|||
uhhhhhh ja.. een app van 20 euro... en als hij niet werkt???? weggegooid geld dan
Ik heb verschillende gratis IP Apps geprobeerd zonder enig succes. Wil best betalen voor een App, maar hij moet dan wel werken. Laatst gewijzigd door porschehenk; 10-02-11 om 19:34. |
|
|||
|
|||
Free werkt ok bij mij Aplayer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Hostnaam gevraagd voor inloggen bedrijfsnetwerk | fokkerfa | Wi-Fi | 6 | 15-11-09 13:50 |
automatisch inloggen | Buczynski | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-10-09 19:13 |
1.1.4. wnscp inloggen | I-Stefke | Archief | 1 | 21-03-08 22:14 |
Inloggen fugu | dendoor | Archief | 1 | 29-11-07 19:52 |
|
|