bestanden terug zoeken in iphone explorer of diskaid discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond mede iphone liefhebbers. Nadat ik mijn navigatie op mijn iphone heb geinstaleerd via i-tunes geeft hij aan dat hij geen kaarten kan vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden terug zoeken in iphone explorer of diskaid
Goede avond mede iphone liefhebbers.
Nadat ik mijn navigatie op mijn iphone heb geinstaleerd via i-tunes geeft hij aan dat hij geen kaarten kan vinden. Kan iemand mij misschien vertellen in weke map ik moet kijken bij iphone explorer of diskaid om te zien of die kaarten er wel goed in staan. En als ik extra kaarten zou kopen, kan ik die dan ook via i-tunes instaleren of kan ik die dan ook los toevoegen in één van die mappen via één van die programma's? Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De kortste klap is de app te verwijderen en opnieuw via iTunes te downloaden en installeren. Er vanuit gaande dat je de app netjes hebt gekocht uiteraard.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu heb ik hem inderdaad netjes aangekocht en nu werkt het nog niet. Ik moet dat toch ergens kunne terug vinden in één van die progs? En anders word het toch maar een andere die ik dan weer ga aankopen......, maar liever niet haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Limera1n & DiskAid/ iPhone Explorer | stellaferox | Jailbreak | 2 | 11-10-10 17:51 |
Appstore bestanden terug kopieren | Jaak18 | iPhone algemeen | 3 | 15-09-10 11:10 |
Geen Iphone Icoontje in windows explorer | blok0220 | Archief | 2 | 30-08-09 17:22 |
|
|