Film op externe HD synct niet met iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik al m'n films op een externe HD geplaatst (via USB aan Airport Extreme). Ik heb ze in iTunes geplaatst door ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film op externe HD synct niet met iPad
Vorige week heb ik al m'n films op een externe HD geplaatst (via USB aan Airport Extreme). Ik heb ze in iTunes geplaatst door ze met de ALT-toets ingedrukt op iTunes te slepen.
De link is goed want afspelen in iTunes werkt gewoon. Wanneer ik ze echter wil synchroniseren met m'n iPad2 kan de film niet op de iPad2 geplaatst worden (niet met 4.3.5 of 5.0) omdat de link niet gevonden is... Iemand een idee wat dit kan zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
externe hd, film, ipad, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad verbinden met externe harde schijf | jereon24 | iPad algemeen | 7 | 21-01-11 16:04 |
iCal synct niet met Mobile Me | theory18 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-10 13:04 |
Externe hd aan de iPad met camera kit? | Davidgilmour | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 26-09-10 16:21 |
Iphone synct niet meer met 8,1 | AndyMan8 | Archief | 6 | 15-03-09 01:21 |
|
|