muziek ip(od)one opslagen op mijn itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb er mischien overgekeken in het forum maar ik heb een nieuw id aangemaakt omdat mijn email veranderd is maar daardoor ben ik alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek ip(od)one opslagen op mijn itunes
ik heb er mischien overgekeken in het forum maar ik heb een nieuw id aangemaakt omdat mijn email veranderd is maar daardoor ben ik alle muziek blijkbaar kwijt op mijn itunes account als ik mijn ipod touc in dees geval aan itunes hang kan ik de muziek van daar uit ook terug opslagen op mijn itunes bib zodat ik ze kan overzetten naar mijn andere toestellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan, maar niet via iTunes. Wel via programma's als iJoysoft iPod Transfer Ultimate om maar één te noemen. Via de zoekfunctie vind je ongetwijfeld nog tal van (gratis) programma's om muziek van je iPod te halen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|