ios 5 update itunes loopt vast discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Itunes staat al uren op ''herstel van iphone bij Apple controleren'' en ''Itunes bereidt het terugzetten van de software op deze iphone voor''. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 5 update itunes loopt vast
Mijn Itunes staat al uren op ''herstel van iphone bij Apple controleren'' en ''Itunes bereidt het terugzetten van de software op deze iphone voor''. Ik heb mijn firewall uitgezet dus daar ligt het niet aan.
Iemand dit al meegemaakt en een oplossing gevonden? Of moet ik gewpoon nog meer uren wachten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb zelf mijn iphone vorige weeg geupdate naar ios5 en heb toen hetzelfde probleem gehad. bleek later te liggen aan drukte op de server van apple dus misschien is dit bij jou ook het geval.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update loopt vast 4.3.3 | paul37 | iPhone algemeen | 1 | 08-06-11 16:14 |
Iphone 3GS met IOS 4.0.1 loopt steeds vast | cyber2001 | iPhone algemeen | 2 | 09-11-10 22:58 |
Update 4.1 lukt niet loopt vast | stiefmen | iPhone algemeen | 1 | 20-10-10 20:30 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Windows: Iphone update naar 4.0 loopt vast | gamegirly89 | iTunes | 6 | 14-08-10 01:01 |
|
|