//

Melding: Herstellen iPad onderbroken ??

Melding: Herstellen iPad onderbroken ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Afgelopen weekend de update naar iOS5 (ipad) en Itunes 10 uitgevoerd. Daarbij werd de iPad na de update hersteld. De iPad werkt goed, v.z.v. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 12:19
jotter jotter is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Question Melding: Herstellen iPad onderbroken ??

Hallo,

Afgelopen weekend de update naar iOS5 (ipad) en Itunes 10 uitgevoerd. Daarbij werd de iPad na de update hersteld. De iPad werkt goed, v.z.v. door mij te zien is het herstelproces niet onderbroken.

Echter, ik krijg elke keer als ik de iPad aansluit op iTunes de melding :
"Itunes werd onderbroken tijdens het herstellen van de inhoud van de iPad, Wilt u deze opnieuw herstellen?"

Er zijn dan 3 opties: annuleren, doorgaan met herstel of reservekopie verwijderen (zie bijlage).

Ik heb tot nu toe steeds geannuleerd, waarna er gewoon wordt gesynchroniseerd, inbegrepen het maken van een nieuwe herstelkopie.

Dan zou toch deze waarschuwing een keer moeten stoppen, nietwaar? Of moet ik aan andere keuze maken......doorgaan met herstel kan volgens mij niet, want er is niets onderbroken en het herstelbestand is al vernieuwd. Reservekopie verwijderen lijkt me ook niet handig.

Iemand een idee?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Captureitunes.jpg‎ (25,1 KB, 8x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-12, 02:07
Mauk Mauk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 8
Standaard hetzelfde probleem met iPhone 3GS

Hallo jotter,

Hopelijk heb je de "onnodige foutmelding" (van 9 maanden geleden!!) kunnen uitschakelen/herstellen.

Mijn vrouw heeft nu precies hetzelfde probleem met haar iPhone 3GS (ze heeft heel lang gewacht met IOS 5 erop te zetten).

De iPhone werkt verder prima (herstellen en reservekopie terugzetten is allemaal gelukt).
Alleen krijgt ze bij het aansluiten op de computer (met iTunes) steeds dezelfde "rare" foutmelding.

Misschien heb je nog een tip voor ons!!

Groetjes,
Mauk.
  #3  
Oud 28-07-12, 15:22
jotter jotter is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo Mauk,

Mijn iPad doet het weer prima. Het is al weer even geleden, maar volgens mij heb ik het opgelost door te niet te synchroniseren maar te herstellen. Dat proces duurde wel even, maar daarna was het voorbij. Lees hier voor meer info: iTunes: iOS-software bijwerken, herstellen of een reservekopie maken

Succes er mee

Jan
  #4  
Oud 28-07-12, 15:35
Mauk Mauk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 8
Standaard bedankt!

Bedankt voor de tip!!!

(het komt vast wel goed).

Groetjes,
Mauk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreakme.com proces onderbroken HELP cmdnl Jailbreak 5 06-04-11 21:30
fout melding 14 and kan niet meer herstellen gajan iPhone algemeen 1 14-02-10 18:33
Iphone melding "niets te herstellen" snarf iPhone algemeen 10 11-12-09 14:19
Jailbreak ONDERBROKEN Jroen_w Archief 6 17-07-08 20:48
Jailbreak ONDERBROKEN Jroen_w Unlock [archief] 7 21-05-08 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.