Registerinstellingen gewijzigd? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Als ik iTunes opstart krijg ik de volgende foutmelding: De registerinstellingen die door de iTunes-stuurprogramma's worden gebruikt voor het importeren en branden van cd's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Registerinstellingen gewijzigd?
Hey,
Als ik iTunes opstart krijg ik de volgende foutmelding: De registerinstellingen die door de iTunes-stuurprogramma's worden gebruikt voor het importeren en branden van cd's en dvd's ontbreken. Mogelijk heeft u andere software voor het branden van cd's geïnstaleerd. Installer iTunes opnieuw. Ik heb iTunes 1× hersteld en ook verwijderd en daarna weer geinstaleerd, dit leverde niks op. I hoop dat iemand mij kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben te weten gekomen wanneer ik de applicatie Remote opstart binnen het netwerk van mijn computer dan gaat deze aan, ook iTunes, zo kan ik zonder de computer aan te raken muziek laten afspelen. En ik heb exact hetzelfde probleem! :-(Dus alleen die melding zit nog in de weg, zo kan iTunes niet opstarten. Het zou coewl zijn als dit probleem verholpen is! Groetjes, Nick |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile voorwaarden gewijzigd. | martijndk1983 | Odido (T-Mobile) | 17 | 29-03-11 16:41 |
schermgrootte gewijzigd | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 2 | 22-06-10 09:54 |
Iconen zijn gewijzigd na jailbreak | Levii | Archief | 3 | 14-03-10 23:37 |
iPhone 1e gen.: ICCID is gewijzigd? | vonni | Unlock | 3 | 04-08-08 00:26 |
|
|