//

Net gemaakte reservekopie plots verdwenen

Net gemaakte reservekopie plots verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb zonet de stap naar iOS5 gemaakt en heb er al even spijt van. De upgrade ging goed en de reservekopie die hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 15:58
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard Net gemaakte reservekopie plots verdwenen

Hey,

Ik heb zonet de stap naar iOS5 gemaakt en heb er al even spijt van. De upgrade ging goed en de reservekopie die hij een half uur geleden gemaakt had werd keurig terug gezet. Toen wou ik jailbreaken. Dit ging schijnbaar goed, maar hij bleef telkens hangen aan het appeltje bij het booten. Ik heb heb dan maar terug aan Itunes gehangen en terug een herstel gedaan. Dit lukte en aan het einde vroeg hij welke reservekopie ik wou terugzetten. Tot mijn grote verbazing had ik als enige optie die van april 2011. Dit wil dus zeggen dat ik al mijn fotos kwijt ben sindsdien, en ook mijn nieuwe contacten :'(. Het rare van de zaak is dat hij een half uur nog een reservekopie had gemaakt, en met succes terug gezet had. Waar is deze nu dan plots verbleven? :'(.

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb reeds gekeken op

C:\Users\xxxx\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

maar daar staat alleen de map van april 2011

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-11, 02:38
Kenny#7 Kenny#7 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Exclamation RE: Net gemaakte reservekopie plots verdwenen

Mijn geval was redelijk het zelfde als Yargo. Wat ik zou willen weten is waar deze reservekopieën gebleven zijn. Zijn deze overschreven? verwijderd?

Ik vind het heel irritant, ik zat namelijk op iOS 5.0.1 met jailbreak met al m'n foto's en o.a. berichtgeschiedenis. Daarna is mijn iPhone bij wat Cydia updates gecrasht en kreeg ik een "Frozen Apple Logo".
Ik heb toen moeten herstellen. Toen dit (herstellen) gebeurt was wilde ik de reservekopie (die gemaakt is na mijn update naar iOS 5.0.1) terugzetten. iTunes reageerde niet op mijn iPhone nadat ik gekozen had voor "reservekopie terugzetten via iTunes" bij de iOS 5 setup. Ik heb toen gekozen om deze als nieuwe iPhone op te zetten (misschien niet heel slim maar moest mijn telefoon gebruiken).
Hierna kon ik alleen nog maar terugzetten naar diezelfde tijd als dat ik mijn iPhone als nieuw had ingesteld en als meest recente daarna, een reservekopie van jan. 2011.

Mijn excuses voor de langdradige uitleg maar misschien dat dit van toepassing is.

Graag zou ik dus willen weten waar die (succesvolle iOS 5.0.1) reservekopieën zijn gebleven?

Alvast bedankt.
  #3  
Oud 29-12-11, 02:46
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

In Windows7 is er misschien een mogelijkheid...

Ga via verkenner naar de betroffen map...

Rechterklik de file en kies voor eigenschappen...

Dan kies je voor 'vorige versies'...

Hopelijk vindt ie een versie en kan je die terugzetten....

Hoop echt dat dit helpt...
  #4  
Oud 29-12-11, 11:02
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Ik weet de oplossing niet want heb hetzelfde meegemaakt.
Enige voordeel wat ik had, was dat ik alles online ergens anders een backup van gemaakt had.

Misschien een tip voor de volgende keer.

Ik weet dat die reservekopieën ergens worden opgeslagen. Succes
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 13-05-12, 09:56
hvdberss hvdberss is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Udenhout
Berichten: 12
Standaard

Heb precies hetzelfde gehad en wil een oudere reservekopie terugzetten. Zie die fysiek wel staan in windows maar Itunes ziet 'm niet. Hoe kan ik 'm toch terugzetten ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eigen gemaakte ringtones marian1965 Ringtones en Wallpapers 1 01-09-10 08:32
Zet terug vanaf reservekopie verdwenen pieterwillems iPhone algemeen 1 26-08-10 01:08
iDrum[eigen gemaakte beats] sMilez iPhone Apps 9 03-02-09 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.