//

Syncen voor gevorderen

Syncen voor gevorderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik en een collega hebben een iphone uit VS, SIM-lock vrij. We werken via onze Entourage op een Win server. Nu heb ik geprobeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-07, 13:20
iebie01 iebie01 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard Syncen voor gevorderen

Hallo,

Ik en een collega hebben een iphone uit VS, SIM-lock vrij.

We werken via onze Entourage op een Win server. Nu heb ik geprobeerd mijn iphone te syncen en door stommiteiten de hele contactpersonen gewist. Gelukkig is collega met macBook Pro op vakantie en hij heeft de contactpersonen nog, die krijg ik dus wel terug.

Bovenstaand euvel, dacht ik de contacten van mijn iphone terug te syncen naar Entourage, maar ik eindigde met een lege iphone contacts...

Maar ik zit nu wel met wat sync angsten en zo ook een aantal vragen:
1. Hoe werkt het syncen met Entourage? Gaat dat via Address Book en iCal?
2. Welk device is overheersend in het syncen? (stel je wijzigt beiden wat op iphone, hoe komt dat dan terug op server? Of ik wijzig iets op de server en collega komt sluit iphone met wijzigingen aan? Etc.)
3. Als straks alle contacten weer terug zijn in Entourage, hoe sync ik dan veilig mijn iPhone!?

Andere vraag: ik heb nog een backup van mijn iphone van gisteren (van voor de sync problemen) waarin alle contacten dus zouden moeten staan. Maar als ik restore wordt ik geupdate naar 1.1.1. Ik heb mijn iphone laten unlocken en ben bang als ik de restore en backup doe, ik het ding opnieuw moet laten unlocken... Is er een andere manier om mijn contacten te redden?

Thanks!

iebie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-08, 22:41
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

vragen al beantwoord of nog zelfde probleem??? ik heb namelijk al mijn entourage contact personen gesynct.... alleen nu de mail nog, dit lijkt lastiger
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #3  
Oud 08-02-08, 23:39
leerentveld leerentveld is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Ik wil ook graag mijn contacten syncen met entourage hoe kun je dit doen?
  #4  
Oud 09-02-08, 10:34
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

gewoon in Itunes ff aanvinken..... als je de iphone koppelt met je apple kun je op de iphone klikken in itunes en daar kun je ergens ook aanvinken dat je de contacten wilt syncen.... je kan naar onder scrollen (duurde ook tijdje voor ik dat door had)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de juiste instellingen voor syncen? Macbookto iTunes 0 14-05-11 16:30
Syncen na JB Sathumax iTunes 0 15-01-11 11:58
App voor syncen van films Stephan0501 Jailbreak apps en thema's 3 26-08-10 13:26
syncen tjtommy Archief 1 20-07-09 11:14
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.