Na reservekopie geen sync mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd naar IOS 5.0.1, allemaal leuk natuurlijk maar hierna liep me toestel vast. Uitgezet, toen weer aan.. en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na reservekopie geen sync mogelijk
Hoi!
Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd naar IOS 5.0.1, allemaal leuk natuurlijk maar hierna liep me toestel vast. Uitgezet, toen weer aan.. en toen vroeg itunes : "Uw iphone configureren" dit is ook het scherm wat ik te zien krijg in Itunes. Hierna heb ik mijn reservekopie teruggezet en toen dat klaar was dacht ik hem te kunnen synchroniseren omdat al mijn apps weg waren. Ik krijg in Itunes nu echter alleen bij mijn iphone het scherm te zien van "Uw iphone configureren" en ik kan hier dus niet synchroniseren en alles over zetten.. Iemand die weet wat ik nu zou moeten doen ? Groeten, Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi
Heb inmiddels zelf het probleem opgelost door gewoon te kiezen voor nieuwe instellingen, je begint dan helemaal vanaf 0. Daarna kun je gewoon synchroniseren met itunes om alles er weer op te zetten. Ciao |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G geen APN mogelijk tmobile abo help aub | ABKtje | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-05-11 20:11 |
Mac OS X: Geen reservekopie mogelijk | Greeneyes | iTunes | 10 | 09-10-10 14:43 |
Sync Outlook 2002 met Iphone 3G OS 4.x mogelijk ?? | Rob_NL | iTunes | 0 | 28-07-10 14:21 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen sync meer mogelijk met ical na Leopard | EDB | iTunes | 2 | 01-12-07 22:44 |
|
|