Kan niet meer op itunes via iphone app discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via mijn iphone 4, versie 5.0.1, de app itunes open, en ga naar music of videos, komt er steeds een popup met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer op itunes via iphone app
Als ik via mijn iphone 4, versie 5.0.1, de app itunes open, en ga naar music of videos, komt er steeds een popup met de melding : Your request could not be completed. Als ik mijn iphone aansluit aan mijn macbook, wordt itunes en iphoto automatisch opgestart, nu alleen nog iphoto. Wat kan ik hier aan doen? wie kan mij helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niet meer op itunes via iphone app
Probleem opgelost! heb gewoon op itunes afgemeld, daarna terug aanmelden en probleem was van de baan!!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes kan niet meer schrijven naar iPhone | kleinecasper | iTunes | 26 | 15-06-12 14:05 |
kan mijn iPhone 3GS niet meer upgraden via iTunes! | marco538 | iTunes | 1 | 11-06-11 14:26 |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
Windows: iphone kan niet meer connecteren emt itunes | extraminimal | iTunes | 0 | 28-12-08 07:03 |
|
|