//

Apple ID activatieproblemen

Apple ID activatieproblemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een tijdje terug een Apple ID heb aangemaakt. Toen ik wilde inloggen kwam er de melding dat mijn account nog geactiveerd moest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-11, 20:12
Alpinaa Alpinaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation Apple ID activatieproblemen

Hallo. Ik heb een tijdje terug een Apple ID heb aangemaakt. Toen ik wilde inloggen kwam er de melding dat mijn account nog geactiveerd moest worden. Na het volgen van de instructies kwam ik bij het gedeelte dat ik mijn creditcard gegevens moest invullen. Helaas heb ik geen creditcard waardoor mijn account niet geactiveerd kan worden. Nu is er ook een methode waar bij men geen creditcard nodig heeft, deze is mij bekend. Maar het probleem is dat ik door mijn huidige nutteloze ID geen nieuw ID kan aanmaken met hetzelfde emailadres. Verwijderen van een ID is ook niet mogelijk. Enfin, jullie hebben hier vast wel vaker van gehoord. Ik zou het heeeeel erg waarderen als jullie me kunnen helpen.

Gr. Floris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-11, 20:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

In iTunes heb je de mogelijkheid om te kiezen voor Click&Buy. Deze service biedt de mogelijkheid om je bankrekening te koppelen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.