Itunes wil niet muziek verwijdren van iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hee, Ik heb even een vraag, de muziek die op mijn iphone staat krijg ik er niet meer af heb het wel eens vaker gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes wil niet muziek verwijdren van iphone
hee,
Ik heb even een vraag, de muziek die op mijn iphone staat krijg ik er niet meer af heb het wel eens vaker gedaan en toen deed ik gewoon delete maar kan nu nergens verwijderen vinden heb itunes al opnieuw geïnstalleerd maar nog hetzelfde.. Wie kan mij helpen staat er ergens instelling verkeerd ofzo?? Groeten Arjen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2011 om 14:43 ---------- Kan er ook niks opzetten zie ik nu.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op de iphone: Muziek > album of nummer tad: Veeg van rechts naar links en je krijgt de 'verwijder' toets
Je moet niet verbnden te zijn met iTues Ik geloof dat dit mogelijk is vanaf IOS.5 |
|
|||
|
|||
Ja mar bedoelde met itunes maar heb itunes opneiuw geinstaleerd toen deed ie het weer :S:S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil maar deel muziek naar Iphone uploaden | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 21-10-11 11:05 |
Windows: Muziek van podcast wel in phone niet in Itunes | rayman76 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:07 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Itunes wil geen muziek overzetten | mariskagnade | Archief | 3 | 05-02-10 18:32 |
Muziek: itunes wil geen muziek op iphone zetten. | timmeh | Muziek, foto & video | 0 | 24-05-08 01:37 |
|
|