movie to Itunes/Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeer al even om de serie van "how i met your mother" op mijn iphone te zetten. dit is echter geen legale download geweest, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
movie to Itunes/Iphone
ik probeer al even om de serie van "how i met your mother" op mijn iphone te zetten.
dit is echter geen legale download geweest, maar het lukt niet... iemand hier tips voor ? Greets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet je videobestanden eerst converteren naar een mp4 bestand. Die kan je iPhone wel afspelen
|
|
|||
|
|||
Of een gratis/betalende mediaplayer app downloaden ..
Ik gebruik cinexplayer. Echt super app. Onlangs was Aceplayer ook te downloaden. instructies zitten in de app. Greets |
|
|||
|
|||
Cinexplayer is nie slecht maar av player en movie player zijn betere apps om je films in te krijgen en af te spelen.
|
|
|||
|
|||
Gebruiken ze dan iets anders dan iTunes om de films toe te voegen?
Look in To it I must... Cinexplayer geeft ook de mogelijkheid om je iPhone aan de tv te hangen en zo te kijken. Easy voor op reis. |
|
|||
|
|||
Heb net AVplayer uitgeprobeert.
Werkt fantastisch. Geen geconverteer maar gewoon slepen in iTunes naar de app et voiala. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|