Movie via iTunes op iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een paar dagen bezig om een movie op mijn iPhone te krijgen maar het lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Movie via iTunes op iPhone zetten
Ik ben al een paar dagen bezig om een movie op mijn iPhone te krijgen maar het lukt niet. Ik heb al van alles geprobeerd, wondershare, handbreak enz.
Ook verschillende extensies mp4, m4v, mpg, enz. ITunes accepteert het niet en zegt dat mijn iPhone het niet kan afspelen. Er gaat iets niet goed maar wat weet ik niet. Enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet een perfect programma hiervoor! "format factory" zeker downloaden en het is gratis! Hiermee moet het lukken!
|
|
||||
|
||||
AVplayer
lekker niks converteren!!! werkt als een trein!!! en kijk eerst in andere topics voordat je dit post!
|
|||
|
|||
Citaat:
Binnen de 3min staat de film op je iPhone. Gewoon de uitleg volgen die er staat. Werkt ook via itunes maar op een veel makkelijkere manier. |
|
|||
|
|||
Heb andere Posts uitvoerig bekeken. Staat veel in over her bekijken met diverse players. Staat niets in over hoe je de films op je iPhone krijgt.
Maar bedankt voor je antwoord |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
OK Kuotje,
Misschien ben ik te snel geweest met mijn vraag. Ik ben in ieder geval erg geholpen. Heb net AVPlayer getest en het werkt fantastisch. Dank allemaal voor de reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
movie to Itunes/Iphone | dimivdw | iTunes | 5 | 18-01-12 23:44 |
.mp4-video's op iPhone zetten via iTunes | AtesYurek | iTunes | 10 | 08-02-10 21:26 |
Windows: films op je iphone zetten via itunes | wendy.veldhuis | iTunes | 10 | 25-03-08 19:32 |
|
|