.mp4-video's op iPhone zetten via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar filmpjes van mn oude gsm op Iphone gezet maar de MPEG-4 filmpjes willen er niet op? ik kan ze wel op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.mp4-video's op iPhone zetten via iTunes
Ik heb een paar filmpjes van mn oude gsm op Iphone gezet maar de MPEG-4 filmpjes willen er niet op? ik kan ze wel op iTunes zetten en afspelen maar hij synct ze niet me iPhone. Er stond ergens converteren want er zijn verschillende mp4 bestanden ofso met videora maar dat lukt dus ook niet...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mp4 videos (youtube downloads) de ene synct hij wel andere niet...
Dit is mijn scenario:
ik heb in totaal 4 filmpjes in me movies in iTunes staan. Alle 4 via dezelfde firefox add-on gedownload vanaf youtube. Nu synct hij er maar 2 van. Tijdens het syncen krijg ik een pop up dat 2 files niet afgespeeld kunnen worden op de iPhone. Ik dacht eerst dat het aan de naam lag dus heb dat veranderd maar dat was helaas geen oplossing. Ook opnieuw downloaden wilde niet werken... Iemand tips wat het zou kunnen zijn?
|
||||
|
||||
Ze zijn alle vier mp4 bestanden? Kijk anders in het tabje Films (ergens midden bovenin iTunes, naast de tabjes Muziek, Foto's etc.) en kijk eens of daar al je filmpjes geselecteerd zijn voor de synchronisatie.
|
|
||||
|
||||
ze zijn allemaal geselecteerd, anders zouden de pop ups ook niet verschijnen denk ik.
|
|
|||
|
|||
mp4 op iphone zetten via iTunes
hallo
ik heb een probleem sommige mp4 films zet itunes in mijn iphone en andere weer niet hoe komt dit thx |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Synchronisatie
|
|
|||
|
|||
Mp4 videos in itunes
Hallo,
Ik heb filmpjes gemaakt op mn samsung omnia, nu zou ik deze graag overzetten naar mij iphone. Maar wanneer ik de filmpjes (.mp4) naar de bibliotheek films sleep gebeurt er niet, je ziet wel heel even dat balkje dat hij ze aan het kopieren is zegmaar maar dat is heel snel verdwenen en vervolgens is er niets in de bibliotheek te zien. Ook niet wanneer ik mijn iphone synchroniseer. Iemand tips? Groeten, Duprezz |
|
||||
|
||||
sommige filmpjes gaan open in Quicktime maar daarom niet op je iPhone. Soms moet je ze nog transformeren naar een ander formaat . "Evom" kan je daarmee helpen ( dit is een voorbeeld)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|