Itunes store start niet meer op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) @coue: Ja ik weet het zeker. Bedankt voor je hulp tot nu toe. Misschien is er wel iemand anders die mij kan helpen.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@coue: Ja ik weet het zeker. Bedankt voor je hulp tot nu toe.
Misschien is er wel iemand anders die mij kan helpen.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Start -> Alle programma's -> Bureau accesoires -> Rechtermuisknop op Commandmode en dan als Administrator uitvoeren.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels doet iTunes het weer na de update van 10.5.3.
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt het bij mij nog steeds niet
|
|
|||
|
|||
@Titu: Jammer.... ik had ook van alles geprobeerd en dit was mijn laatste hoop. Heb de oude iTunes eerst verwijderd en daarna 10.5.3 geinstalleerd en toen deed ie het opeens.
Heb meteen iTunes Match aangeschaft! Succes verder. |
|
|||
|
|||
ja maar heb je jou computer al een aantal keren ge reboot
|
|
|||
|
|||
@Titu: Nee heb ik niet gedaan. Ik heb gedaan wat Coue had gezegd, maar dat werkte niet bij mij. En op apple.nl/itunes bij de problemen gekeken, daar stond iets over plug ins verwijderen. Heb ik ook geprobeerd en dat werkte ook niet.
Ik kon geen systeemherstel doen naar 2011. iTunes startte gewoon niet op. Ik dacht ik ga proberen of de nieuwe update het doet. Gelukkig wel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes store app start niet op | lolbroeck | iPhone Apps | 0 | 04-12-11 18:46 |
Windows: Itunes start niet meer op | BobDM | iTunes | 2 | 30-11-10 18:42 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Windows: Help Itunes start niet meer op! | LaLena | iTunes | 1 | 28-12-09 22:16 |
Windows: iTunes 8.0 start niet meer op? | Cdrazar | iTunes | 2 | 21-01-09 17:36 |
|
|