App voor itunes voor pauzeren muziek bij unpluggen audio. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden! Ik heb een tijd geleden op mijn MacBook Pro een app gehad voor itunes. Deze app zorgde ervoor dat de muziek pauzeerde als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor itunes voor pauzeren muziek bij unpluggen audio.
Hallo forumleden!
Ik heb een tijd geleden op mijn MacBook Pro een app gehad voor itunes. Deze app zorgde ervoor dat de muziek pauzeerde als ik bijvoorbeeld mijn oordopjes unplugde (wat ideaal is in de les als je je spullen gaat opruimen) Echter sinds de overgang op OS X Lion heb ik geen idee hoe deze app heet en waar ik deze kan vinden. Voor zover ik weet hete die Plugged o.i.d. maar kan er niks over vinden. Is er iemand die weet over welke app ik het heb en me daaraan zou kunnen helpen? Zou top zijn! Groeten Fredrick Floor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes, macbook pro, muziek pauzeren, plugged |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes synchronisatie - max. aantal Mb voor muziek etc. | birdmeister | iTunes | 2 | 08-11-10 21:46 |
iTunes error bij syncen muziek en dergelijke | herojohan | iTunes | 5 | 20-07-10 01:18 |
Windows: Audio DVD maken van muziek in m'n iTunes Bieb | Luckysunnie | iTunes | 0 | 09-08-09 20:05 |
Muziek van IPhone afspelen via audio installatie | yves47 | Muziek, foto & video | 6 | 09-11-08 13:04 |
freeze bij sync muziek itunes | gracha | iTunes | 4 | 19-03-08 21:55 |
|
|