//

machtigen kan niet

machtigen kan niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het hele forum al doorgezocht en ik kan het antwoordt op deze vraag maar niet vinden ik heb een apple id gemaakt maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-12-11, 15:34
eemsme eemsme is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Exclamation machtigen kan niet

ik heb het hele forum al doorgezocht en ik kan het antwoordt op deze vraag maar niet vinden

ik heb een apple id gemaakt maar als ik hem probeerde te machtigen met itunes op mijn windows xp computerkrijg ik steeds deze melding:

er heeft zich een fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer
herstel de installatie van itunes via het configuratiescherm programma's toevoegen of verwijderen.

ik heb een windows xp ikheb hem ook al opnieuw opgestart en alle updates zijn geinstalleerd

het ligt niet aan het apple id want ik kan wel op mijn ipod touch apps dawnloaden ik kan hem alleen niet machtigen met mijn computer

voor de rest werkt alles ik kan gewoon muziek, video's enz. er op zetten (dat al op de computer staat ik kan het dus niet dawmloaden omdat ik niet gemachtigt ben)

m.v.g. esmee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 12:25
Orinam Orinam is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het zelfde probleem met mijn laptop, alleen niet met Windows XP maar met Vista.
Van alles geprobeerd maar iedere keer weer het zelfde bericht "Er heeft een fout..etc"
Het gekke is dat ik Itunes ook op mijn PC met Windows XP geinstalleerd heb en daar ging de machtiging wel goed !
Zonder enig probleem, dus ik dacht dat het alleen een Windows Vista probleem was met kennelijk dus niet.
Ik hoop dat iemand een goede oplossing weet.

vr.gr. Orinam
Reageren

Labels
foutmelding, herstel, lukt niet, machtiging, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Kan iphone "niet" machtigen SBTM iTunes 4 16-09-11 10:47
Apps openen niet, en computer machtigen probleem. Edder iPhone Apps 0 31-08-10 09:50
Computer machtigen rikschouten Archief 2 14-03-10 21:12
Windows: Computer machtigen naomi93 iTunes 2 20-02-10 11:49
Windows: computer machtigen wdwdlp iTunes 3 04-06-09 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.