iPad 2 en iPhone 4 synchroniseren met iBook G4?????? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Ik heb nl al op Google gezocht maar ik kan er weinig positiefs over vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 en iPhone 4 synchroniseren met iBook G4??????
Hallo,
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Ik heb nl al op Google gezocht maar ik kan er weinig positiefs over vinden. Ik heb een IBook G4 met iTunes. Ik kan deze niet koppelen met mijn iPad en iPhone 4 omdat hij dan om een updat vraagt naar 10.5. Deze kan ik. Niet updaten omdat ik geen Mac os X lion heb. Als ik deze op mijn Mac wil zetten wordt ik door gewezen naar de Mac app store maar die kan ik om de zelfde reden niet updaten!!!! Dacht ik met een iPad alles goed voor elkaar te hebben. Kan ik niet eens mijn muziek en foto's syncroniseren!? Het moet niet gekker worden. Heeft iemand een goeie oplossing zonder dat ik een andere Mac moet kopen want hier heb ik geen geld meer voor? Groetjes Vergeetmijnietje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat nergens dat je OS X 10.7.2 Lion moet gebruiken om die iPad te synchroniseren. Lion heb je wel nodig om iCloud te gebruiken. Misschien moet je die Mac maar eens upgraden naar OS X Leopard. |
|
|||
|
|||
Thanks Timosha! Ik ga dit proberen. Heb jij misschien de link voor mij naar die download?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren 'inhoud,apps iPhone met iPad | LadyPit | iTunes | 0 | 28-12-11 00:13 |
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad | flinstone | iTunes | 4 | 21-12-11 07:56 |
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone | freestyle4all | iTunes | 9 | 31-08-11 00:03 |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
Geen ibook op mijn ipad | parrish | Archief | 4 | 25-04-10 18:45 |
|
|