smsjes terugzetten op iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kun je oude smsjes (heb ze nu via het programma extracter in een exel bestand staan) weer terug op de iphone te zetten. Telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
smsjes terugzetten op iphone
Hoe kun je oude smsjes (heb ze nu via het programma extracter in een exel bestand staan) weer terug op de iphone te zetten. Telefoon is gesynchroniseerd, alleen gaan de smsjes niet mee.
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja klopt dat programma heb ik gebruikt. Je krijgt een exel bestand met al je smsjes. Alleen heb ik geen idee hoe je het in iTunes kunt importeren, zodat je het kunt synchronizeren en het op je iPhone belandt.
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van: gebruiksaanwijzing lezen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? | Pkiers | iPhone algemeen | 41 | 23-07-12 17:38 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
smsjes kwijt op Iphone 4 | jolandavanmameren | iPhone algemeen | 2 | 23-08-11 22:05 |
Oude smsjes op iPhone | Tekster | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-04-09 00:06 |
Terugzetten smsjes | MichielPH | iPhone algemeen | 2 | 24-03-09 18:14 |
|
|