iTuneskaarten voor Nederlandse winkel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Een echte Belgenmop. Ik ben vandaag naar de AH geweest in Putte alwaar de iTuneskaarten in promotie stonden. 40 euro ipv 50 euro. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTuneskaarten voor Nederlandse winkel
Goedenavond,
Een echte Belgenmop. Ik ben vandaag naar de AH geweest in Putte alwaar de iTuneskaarten in promotie stonden. 40 euro ipv 50 euro. Nu heb ik zo 2 kaarten aangekocht en wat blijkt nu, ik kan ze niet gebruiken, is er iemand die 40 euro of 80 euro op mijn paypal wil schrijven, dan kan ik de codes doorgeven. 1 zal ik misschien kunnen wisselen, maar van een andere heb ik de zilverlaag al weggedaan. Hoop dat iemand deze wel kan gebruiken. Grt Stevo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? | desonnaville | Koopinformatie Nederland | 94 | 30-07-10 20:44 |
Ipad zien liggen in vitrine Nederlandse winkel | RudydG | iPad algemeen | 17 | 10-06-10 10:29 |
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel | lighthouse | Archief | 3 | 18-10-09 21:21 |
Voordelige winkel voor de iPhone | Thirteen | Koopinformatie Nederland | 36 | 06-05-08 15:18 |
|
|