//

hoe? muziek/foto's van windows pc naar ipad 2

hoe? muziek/foto's van windows pc naar ipad 2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een ipad 2 gekocht Hoe kan ik muziek/foto's van mijn windows pc overzetten naar mijn ipad? graag met behulp van Itunes help...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-12, 03:52
ikzoekhulp95 ikzoekhulp95 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Exclamation hoe? muziek/foto's van windows pc naar ipad 2

Ik heb vandaag een ipad 2 gekocht
Hoe kan ik muziek/foto's van mijn windows pc overzetten naar mijn ipad?
graag met behulp van Itunes

help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 13:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzoekhulp95 Bekijk bericht
Ik heb vandaag een ipad 2 gekocht
Hoe kan ik muziek/foto's van mijn windows pc overzetten naar mijn ipad?
graag met behulp van Itunes

help
Is uw ipad gemachtigd in itunes op je pc? In itunes bovenaan op store klikken, daar zie je dat allemaal staan. Tenzij die pc al gemachtigd is door bv een ander apple product, dan hoef je dit niet te doen.
Heb je accountje?

Dan als dat gedaan is u ipad aansluiten op de pc, dan links aan de zijkant gaat ge u device zien verschijnen, daarop klikken en dan kan je vooraan het een en ander aanvinken bij opties; bij mij staat alleen aangekruiste nummers en video's synchen aangevinkt, al de rest heb ik afstaan.

voor foto's over te zetten gebruik ik het liefste een app voor; photosync genaamd, ik vind persoonlijk itunes daar niet bepaald top voor (voor foto's), der was altijd wel wat dat niet ging, daardoor ben ik een app beginnen gebruiken en die alsook nog eens filmpjes die je hebt gemaakt overzet met die app.

ps; als je op muziek klikt dan kan het mss altijd wel zijn dat je de map als je een aparte map ofzo hebt aangemaakt mee muziek in je deze moet aanvinken en dan toevoegen of synchen rechtsonder klikken. Tis allemaal heel makkelijk.
  #3  
Oud 03-01-12, 14:03
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ik denk dat er in de bladwijzers van Safari een zeer uitgebreide handleiding staat...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's van windows naar iPhone FlyingUnicorn Muziek, foto & video 10 30-07-14 22:24
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 13:48
Windows: foto's van windows naar iphone stéphanie21 iTunes 5 10-05-10 13:57
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone !Wout Muziek, foto & video 5 07-05-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.