//

iTunes start maar één keer op

iTunes start maar één keer op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Wat er standaard van Apple loopt zijn Apple Mobile Device (Gestart, Automatisch), Bonjour-service (Gestart, Automatisch) en iPod-service (Gestart, Handmatig). Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-01-12, 19:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
Wat er standaard van Apple loopt zijn Apple Mobile Device (Gestart, Automatisch), Bonjour-service (Gestart, Automatisch) en iPod-service (Gestart, Handmatig). Deze instellingen zijn al tijden zo, dus er iets aan veranderen heeft m.i. weinig zin.

@ Apotheosis

Ik heb Find Junk Files -edit- en Revo Uninstaller gedownload, geïnstalleerd en laten lopen. Er is veel temporary en .bak spul opgeschoond, maar het probleem bestaat nog steeds.

@ wehoo

Volgens mij hebben wij niet hetzelfde probleem. Je suggestie heeft in ieder geval niet gewerkt. Volgens mij heeft netsh winsock reset ook meer te maken met je internet etc.
Grmblbll .
Ja man,pf, is dat alleen via Wi-Fi je dit doet of ook via de kabel, tis maar eens om te weten .

Wat gebeurt er als je je virusscanner eens afzet ofzo of afgooit (kan je nadien terug opzetten).
Tis maar alles wat in me opkomt om te testen, da kan echt nie da da echt nimmer gaat om itunes op te starten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-01-12, 20:12
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Ik gebruik een pc met kabelinternet. Zal morgen eens mijn router en modem resetten, ben nu te druk met studeren.
  #23  
Oud 04-01-12, 20:15
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
Ik gebruik een pc met kabelinternet. Zal morgen eens mijn router en modem resetten, ben nu te druk met studeren.
Ok...Studies lijken me op dit moment ook belangrijker...

Suc6 d'rmee...
  #24  
Oud 05-01-12, 09:56
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Het ligt aan itunes. Het bv maar eenmalig per windows sessie Itunes kunnen opstarten ligt aan de problemen met de software zelf. Er blijven processen hangen, wat helpt is windows afloggen en weer aanloggen maar goed, dit is allemaal symptoombestreiding.

Ik las ook voorstellen om een winsock reset uit te voeren. Ik raad dit af omdat componenten die hieraan vast hangen - bv geinstalleerd zijn door andere software - opnieuw moet installeren. Er kan behoorlijk wat impact zijn als je dit commando uitvoert! een winsock reset voer je uit als je grote problemen hebt met je netwerk interface, het dient als een last resort. weet wat je doet!

owja, itunes, je kan deinstalleren/installeren tot je een ons weegt. Ik wacht op de nieuwe update, de apple support forums staan vol met problemen momenteel.

John.
  #25  
Oud 05-01-12, 14:10
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defisit Bekijk bericht
Het ligt aan itunes. Het bv maar eenmalig per windows sessie Itunes kunnen opstarten ligt aan de problemen met de software zelf. Er blijven processen hangen, wat helpt is windows afloggen en weer aanloggen maar goed, dit is allemaal symptoombestreiding.

Ik las ook voorstellen om een winsock reset uit te voeren. Ik raad dit af omdat componenten die hieraan vast hangen - bv geinstalleerd zijn door andere software - opnieuw moet installeren. Er kan behoorlijk wat impact zijn als je dit commando uitvoert! een winsock reset voer je uit als je grote problemen hebt met je netwerk interface, het dient als een last resort. weet wat je doet!

owja, itunes, je kan deinstalleren/installeren tot je een ons weegt. Ik wacht op de nieuwe update, de apple support forums staan vol met problemen momenteel.

John.
Dank. Had een vergelijkbare conclusie inmiddels ook al getrokken.

Tevens dank aan iedereen die heeft willen helpen!
  #26  
Oud 25-01-12, 11:13
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Gister is er een iTunes update uitgekomen. Heeft echter niks geholpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 16GB start niet meer op na een error van iTunes! Help plz :( Nazgoth iTunes 1 27-12-11 10:24
Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op arts.timothy iTunes 4 05-01-11 00:26
Mac OS X: iTunes start iedere keer "opnieuw" op iMarvin. iTunes 0 15-06-10 14:44
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 08:51
Exchange maar 1 keer sjoeii iTunes 0 03-08-08 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.