iTunes start maar één keer op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Wat er standaard van Apple loopt zijn Apple Mobile Device (Gestart, Automatisch), Bonjour-service (Gestart, Automatisch) en iPod-service (Gestart, Handmatig). Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja man,pf, is dat alleen via Wi-Fi je dit doet of ook via de kabel, tis maar eens om te weten . Wat gebeurt er als je je virusscanner eens afzet ofzo of afgooit (kan je nadien terug opzetten). Tis maar alles wat in me opkomt om te testen, da kan echt nie da da echt nimmer gaat om itunes op te starten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een pc met kabelinternet. Zal morgen eens mijn router en modem resetten, ben nu te druk met studeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het ligt aan itunes. Het bv maar eenmalig per windows sessie Itunes kunnen opstarten ligt aan de problemen met de software zelf. Er blijven processen hangen, wat helpt is windows afloggen en weer aanloggen maar goed, dit is allemaal symptoombestreiding.
Ik las ook voorstellen om een winsock reset uit te voeren. Ik raad dit af omdat componenten die hieraan vast hangen - bv geinstalleerd zijn door andere software - opnieuw moet installeren. Er kan behoorlijk wat impact zijn als je dit commando uitvoert! een winsock reset voer je uit als je grote problemen hebt met je netwerk interface, het dient als een last resort. weet wat je doet! owja, itunes, je kan deinstalleren/installeren tot je een ons weegt. Ik wacht op de nieuwe update, de apple support forums staan vol met problemen momenteel. John. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tevens dank aan iedereen die heeft willen helpen! |
|
|||
|
|||
Gister is er een iTunes update uitgekomen. Heeft echter niks geholpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 16GB start niet meer op na een error van iTunes! Help plz :( | Nazgoth | iTunes | 1 | 27-12-11 11:24 |
Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op | arts.timothy | iTunes | 4 | 05-01-11 01:26 |
Mac OS X: iTunes start iedere keer "opnieuw" op | iMarvin. | iTunes | 0 | 15-06-10 15:44 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
Exchange maar 1 keer | sjoeii | iTunes | 0 | 04-08-08 00:01 |
|
|