//

4TB muziek beheren in Itunes

4TB muziek beheren in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb na heel lang werken 2 netwerkschijven (iomega) volgepompt met 4TB aan muziek. Allemaal netjes in mapjes, op alfabet. Nu zou ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 12:32
Dekwoje Dekwoje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard 4TB muziek beheren in Itunes

Hallo,
Ik heb na heel lang werken 2 netwerkschijven (iomega) volgepompt met 4TB aan muziek. Allemaal netjes in mapjes, op alfabet. Nu zou ik dat graag allemaal willen beheren, raadplegen, streamen enz... met een goed programma. Een programma dat mijn mappenstuctuur niet aanpast...
Ik zou graag itunes willen gebruiken zodat ik een airport express kan aaschaffen en alles netjes kan afspelen.
Alleen ben ik bang dat wanneer ik iTunes gebruik mijn 4 terra aan muziek door elkaar gehaald gaat worden... Al mijn werk, het ordenen in mapjes, verloren gaat.
Bestaat de mogelijkheid dat ik in iTunes dezelfde mappen kan raadplegen zoals ik ze heb aangemaakt?
Kan ik in iTunes aangeven dan mijn muziek zich bevind om 2 netwerk harde schijven??
Alvast hartelijk dank!
Stef
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 16:29
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Uiteraard gaat iTunes niet zomaar je mappen aanpassen. Tenzij je daar toestemming/opdracht voor geeft.
Dit stel je in wanneer je iTunes voor het eerst opstart en de bibliotheek gaat vullen met muziek.
En dat de muziek zich op een of meerdere netwerkschijven bevindt is ook geen enkel probleem. Je moet dat wel toegang hebben tot deze schijven.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 08-01-12, 12:06
Dekwoje Dekwoje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard Vervolg...

Hallo,
Ik heb 1 van de 2 netwerkharde kunnen aangeven waar de muziek staat. Ik heb ook de optie NIET aanvinkt "Map Itunes media bijwerken" waardoor vermoed ik mijn mapjes niet aangepast gaan worden!
Mijn volgende vraag is nu: Hoe kan ik een 2de netwerkhardeschijf toevoegen in iTunes (andere 2 TB).. (zie bijlage.)
Hartelijk dank!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Itunes.JPG‎ (62,8 KB, 22x gelezen)
  #4  
Oud 08-01-12, 17:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

In iTunes: Bestand>Map aan bibliotheek toevoegen
  #5  
Oud 09-01-12, 16:58
kakkert kakkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 14
Standaard

Het beste kan je even een back-up maken van de muziek stel dat iTunes op gegeven moment gaat *****n met de indeling kan je de back-up terug zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek beheren en streamen... Dekwoje iTunes 2 31-12-11 13:23
Ipod beheren zonder iTunes MikailOzen Jailbreak apps en thema's 5 28-08-11 12:55
Handmatig muziek beheren & beltonen De Generaal Archief 1 26-10-09 13:11
Muziek: Handmatig beheren muziek mogelijk! f1aap Muziek, foto & video 9 27-01-08 21:51
itunes video beheren yoyoran Archief 4 28-12-07 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.