iTunes crash tijdens aankopen overzetten bij synchroniseren. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mij iPhone synchroniseer met iTunes gaat het in het begin prima. (Via kabel). Maar als iTunes bij het onderdeel 'aankopen overzetten (1 van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes crash tijdens aankopen overzetten bij synchroniseren.
Als ik mij iPhone synchroniseer met iTunes gaat het in het begin prima. (Via kabel). Maar als iTunes bij het onderdeel 'aankopen overzetten (1 van 21)' komt dan loopt iTunes vast en na ongeveer 1 minuut krijg ik het berich 'iTunes werkt niet meer' van windows.
Dit is erg irritant aangezien ik graag nieuwe muziek etc. op m'n iPhone wil zetten. Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen? Dat zou geweldig zijn! Actie's die ik tot nu toe heb ondernomen: - iTunes en alle andere Apple onderdelen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - iPhone harde reset Laatst gewijzigd door DenzelM; 21-01-12 om 15:18. Reden: Aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ist mee kabel dat je het doet? Via Wi-Fi loopt het hier ook niet altijd vlot.
Mss iets aan uwe pc? Beestjes? |
|
|||
|
|||
Hey, bedankt voor je reactie! Ik gebruik de kabel.
|
Labels |
aankopen, crash, iphone, overzetten, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren met Itunes na PC crash | Jean72 | iTunes | 11 | 20-02-13 17:25 |
Windows: Probleem Itunes aankopen overzetten | maxiemax | iTunes | 0 | 06-11-11 12:02 |
Windows: iTunes crash bij sync | johngoverts | iTunes | 0 | 25-10-11 21:02 |
iPhone verliest connectie met iTunes tijdens synchroniseren.. | Armando | iTunes | 1 | 13-10-11 22:18 |
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes | CharlotteC | iTunes | 3 | 03-09-10 01:00 |
|
|