//

nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone?

nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) nieuwe laptop gekocht en ingericht. nu wil ik echter de aankopen vanaf mijn iPhone overzetten naar nieuwe systeem. Itunes is hier echter al meer dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-12, 16:58
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone?

nieuwe laptop gekocht en ingericht. nu wil ik echter de aankopen vanaf mijn iPhone overzetten naar nieuwe systeem. Itunes is hier echter al meer dan 3 uur mee bezig. en dit is al de 2e keer!. de eerste keer heb ik em na 2,5 uur onderbroken en alles opnieuw opgestart.

wat kan ik nu al beste doen? wachten?

of is er een andere manier?

dank jullie!
__________________
Iphone 7 Plus 128 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop kapot, iPhone overzetten naar pc Phillipius iPhone algemeen 0 24-10-11 00:21
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Windows: Nieuwe laptop dus switchen van thuisbibliotheek Bunny iTunes 0 10-09-10 12:39
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes CharlotteC iTunes 3 03-09-10 01:00
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.