nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) nieuwe laptop gekocht en ingericht. nu wil ik echter de aankopen vanaf mijn iPhone overzetten naar nieuwe systeem. Itunes is hier echter al meer dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone?
nieuwe laptop gekocht en ingericht. nu wil ik echter de aankopen vanaf mijn iPhone overzetten naar nieuwe systeem. Itunes is hier echter al meer dan 3 uur mee bezig. en dit is al de 2e keer!. de eerste keer heb ik em na 2,5 uur onderbroken en alles opnieuw opgestart.
wat kan ik nu al beste doen? wachten? of is er een andere manier? dank jullie!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop kapot, iPhone overzetten naar pc | Phillipius | iPhone algemeen | 0 | 24-10-11 00:21 |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Windows: Nieuwe laptop dus switchen van thuisbibliotheek | Bunny | iTunes | 0 | 10-09-10 12:39 |
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes | CharlotteC | iTunes | 3 | 03-09-10 01:00 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|