Hoe kom ik erachter welke firmware en baseband in heb. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3G van mijn neefje voor me liggen. Uiteraard vast in DFU na wat ik denk een foute jailbreak. Normaliter heb ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe kom ik erachter welke firmware en baseband in heb.
Ik heb een 3G van mijn neefje voor me liggen. Uiteraard vast in DFU na wat ik denk een foute jailbreak. Normaliter heb ik geen probleem met dit soort dingen, maar ik blijf foutcode 1015 houden na het herstellen. Ik heb tig oplossingen gezien, maar 1 ervan zal pas werken als ik weet op welke firmware de iphone draait en welke baseband (nieuwe term voor mij overigens)
Hoe kom ik hierachter? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je niet zien als hij in DFU (zwart scherm) staat.
Om uit DFU te geraken powerknop een 20tal seconden in blijven drukken. Dan zou de iPhone terug moeten opspringen en iTunes een iPhone vinden voor herstel.
|
||||
|
||||
Klopt, maar itunes wil herstellen met 4.1
Ik wil weten of dat de juiste ios is die op de telefoon staat. En ik wil weten welke Baseband ik heb. Mijn vraag heeft eigenlijk niks met itunes te maken, maar goed. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je f0recast moet gebruiken...
http://www.iphoneclub.nl/61615/f0rec...ilbreakunlock/ btw er is nu ook een versie voor de mac.
|
||||
|
||||
Wouter, bedankt!
Dit zocht ik! Nu ga ik mijn unlock vraag stellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik zien welke simlock ik heb ? | yusufbozkurt | iPhone algemeen | 12 | 29-10-11 23:35 |
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? | xEVAx | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 19:19 |
Amerikaans model iPhone ?? Hoe kom ik erachter ? | zorphion | iPhone algemeen | 33 | 29-04-10 01:20 |
iPhone 3GS: Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ? | keysersoze0909 | Unlock | 5 | 06-04-10 19:59 |
Welke firmware heb ik? | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 15-01-10 22:34 |
|
|